2013. március 24., vasárnap

1. fejezet


-Liam!- kiabáltam, miközben a bátyám nyakába ugrottam.
Már vagy 3 hónapja nem találkoztunk.
-Szia Lena! – hajolt le és magához ölelt.
-Anya elmondta?- kérdeztem csillogó szemekkel.
-Mit? – kérdezte csodálkozva.
- Hogy a nyarat nálad töltöm, Londonban!- sikítottam majd ismét magamhoz szorítottam.
-Jó, hogy engem is megkérdeztek!- röhögött fel.
- Miért? Nem akarod, hogy veled legyek?- kérdeztem boci szemekkel nézve rá.
-Miértne akarnám? Csak ne legyen tele sminkcuccokkal és női ruhával az egész lakás.- dörmögte.
Nemlesz, na gyere kész az ebéd!- és a nappaliba húztam.
Anya és Apa is üdvözölte őt, majd enni kezdtünk.
-Csodálom, hogy megengedted neki, hogy a nagy csúnya Londonba töltse a nyarat- mondta Liam anyának.
-  Nem volt más választásom, vagy megengedem, vagy 200szor elmondja minden nap, hogy ’egy szemét banya anyám van’, így inkább az utazást választottam.- válaszolta
-Hé!Én is itt vagyok!- mormogtam.
***
Liam csak a hétvégét töltötte itthon, sajnos hétfőn vissza kellett utaznia és az új CD-n dolgozni.
-Hiányozni fogsz!- búcsúztam el.
- Te is hugi, de 1 hét múlva találkozunk!- pacsiztunk össze.
- Tudom, de az még olyan messze van- nyafogtam.
- Nyugi, hamar itt lesz az.
Pár perc múlva hallottam ahogy a kocsija elhagyja a feljárót és a telefonomhoz szaladtam.
-Halóóóó!? Cathy ,itt Helena!! Beleegyezett 7 nap és utazok Londonba.
Barátnőmmel vagy fél órát sikongattunk, mire letettük és a legnagyobb problémám már csak az volt, hogy mi fér bele 3 bőröndbe.

***
Liam szemszöge.

Hétfő reggel a stúdióba a srácok még fél álomba voltak és mind a 4en egy Starbucksos pohár mellett beszélgettek valamiről.
      -  Jó reggelt napsugaraim!- köszöntem vidáman, mire 4 álmos morgást kaptam válaszul.
      -  Milyen volt a hétvége?- kérdezte Zayn.
       - Jó, nagyon jó, már rég láttam a családomat- válaszoltam.
      - Mi volt az ebéd?- kérdezte Niall, ki más.
     -   Anya vagy 100 félét főzött, kár hogy nem voltál ott, biztos minden ízlett volna.- mosolyogtam rá.- Ó és képzeljétek a húgom hozzám költözik egy hét múlva.
     -   Lena? Hogyhogy?- kérdezte Loui.
    -   Nem tudom, mindig is vonzotta a főváros meg hogy kiélje a bulizási vágyait, anya meg most megengedte neki, szóval nekem kell rá vigyáznom.
      -  16 éves , miért kéne rá vigyázni?- vigyorgott Harry.
   -   Azért mert még kicsi.                                                                        -Szerinted- vágták rá.

(Helena Payne)
-     UI: nagyon megköszönném a komikat, feliratkozásokat, visszajelzéseket, mivel ez az első fejezet.





4 megjegyzés: